Danske Hudplejeeksperter Stormer Frem
Billede: DanishSkinCareDanish Skin Care har vind i sejlene. I 2017 lød overskuddet på knap en million, hvilket er cirka 150.000 kroner højere end overskuddet forinden. Virksomheden stræber efter at levere værdifuldt content samt ekstraordinært gode produkter, af holder, hvad de lover.
Den danske webshop Danish Skin Care præsterede et flot overskud på knap en million for 2017.
Virksomheden yder ekspertvejledning omkring hudproblemer og lignende, og så sælger de hudplejeprodukter, der holder, hvad de lover.
Folkene bag Danish Skin Care siger selv, at deres mission er at skabe skønhed med et smil, og at de vil hjælpe enhver med at få en smuk hud, en sund krop og en fantastisk udstråling.
Ligner ikke umiddelbart en webshop
Når man kommer ind på https://www.danishskincare.dk/, tænker man ikke umiddelbart, at man er endt på en webshop.
Størstedelen af indholdet på siden er nemlig brugervejledninger om, hvordan man får en smuk hud, hvordan man skal håndtere udfordringer med huden.
Det er ikke noget tilfælde, at hjemmesiden ser ud, som den gør. Folkene bag har fra begyndelsen satset stærkt på content marketing. De har villet lervere værdiskabende content for forbrugerne.
Derfor finder man en masse sider, hvor det centrale er vidensformidling. Meget af indholdet er udarbejdet af stifteren Mads Timmermann.
Mads har siden 2004 beskæftiget sig med hudpleje og ved derfor en masse om, hvordan man holder huden sund og ren, og Danish Skin Care sætter en ære at formidle Mads’ viden videre til de besøgende på forskelligartede måder, så de rammer hele målgruppen.
Meget af Mads' viden formidles via tekst, men der også en masse videoer, hvor Mads vidensdeler. På den måde rammer de både dem, der elsker dybdegående artikler, og dem, der er mere til audiovisuelt indhold.
Kort om Danish Skin Care
Danish Skin Care er stiftet af Mads Timmermann. Mads har selv levet et liv, hvor han har været plaget af bumser og uren hud. Han brugte enorme summer på produkter, men intet hjalp.
Med Danish Skin Care forsøger han at revolutionere hudplejebranchen og at gøre op med de 1000-vis af fejlbehandlinger, myter og smarte salgstrick, der førhen har præget området.