Esbjergensisk SEO-bureau oplever stor fremgang

Esbjergensisk SEO-bureau oplever stor fremgang

Nutimo, der hjælper virksomheder med at øge deres omsætning, uden at deres annoncebudget, har oplevet så stor fremgang de seneste måneder, at medarbejderstaben er blevet udvidet med 3 nye kapaciteter.

Den ene tilgang, Søren Friis Andersen, kommer fra en stilling som web- og marketingkoordinator hos PLUS A/S, og skal både varetage de nuværende kunder interesse, samt opdrive nye kunder til virksomheden.

De 2 nyeste medarbejdere, Jesper Nørskov Jensen og Christian Brodersen, skal primært stå for at implementere og udvikle SEO-løsningerne for kunderne.

Jesper Nørskov Jensen, der indtræder som juniorkonsulent, har tidligere erfaring som SEO-konsulent hos Spinnaker Nordic, og Christian Brodersen, der tiltræder som trainee, har tidligere erfaring som marketingmedarbejder hos HYTOR A/S.

-“Mængden af opgaver har det seneste stykke tid været stødt stigende, derfor var det uundgåeligt at foretage en række nye ansættelser, og jeg er yderst tilfreds med de profiler der er blevet en del af Nutimo. De tilfører virksomheden nogle kompetencer, som vi endnu ikke var i besiddelse af i virksomheden, hvilket gør det muligt for os, at hæve kvaliteten af vores SEO-løsninger yderligere fremadrettet” siger grundlægger og direktør, Simon Elkjær.


Nutimo rykker ind i nye omgivelser 

Tilgangen af de nye ansigter har også betydet at Nutimo har måttet finde nye lokaler. Til dette blev kontorfællesskabet Voxeværket valgt.

-”Lokalerne i Voxeværket er super fine. Udover at lokalerne er stor og lyse, er de også placeret i hjertet af Esbjerg, midt på torvet. Herudover giver Voxeværket os også mulighed for at udvide staben yderligere, såfremt fremgangen som vi oplever nu, fortsætter i samme tempo”


Nutimo har, til forskel fra de fleste online-marketing-bureauer, valgt udelukkende at tilbyde SEO til deres kunder. Dette er et fuldt ud bevidst valg, som er taget på baggrund af en vision om at være landets dygtigste SEO-bureau.

-” I dag er SEO ekstremt mange ting. Hvis man skal være dygtig til SEO, skal man have kendskab og evner inden for kodning, PR, content marketing, tekstforfatning, konverteringsoptimering og mange andre ting. Da SEO i sig selv er blevet så omfattende, som det er, vælger vi udelukkende at satse benhårdt på dette felt. Med et skærpet og koncentreret fokus forventer vi, at vi kan blive nogle af landets skarpeste til disciplinen -Hvis vi da ikke allerede er det”
afslutter Simon Elkjær.

Relaterede nyheder